dimecres, 1 d’octubre del 2008

LLEGIR


QUÈ ÉS PER TU LLEGIR?
aquells que en saben més han dit:
• "Una lectura és l'avantguarda de la llibertat", JOSE ANTONIO MARINA

• "Un llibre és com un jardí que es porta a la butxaca", PROVERBI ÀRAB

• "Llegir és sempre un diàleg", ALBERTO MANGUEL

• "Un llibre no és només un llibre, també és una porta", PHILIP ROTH

• "La poesia no vol adeptes, vol amants", FEDERICO GARCÍA LORCA

• "De totes les meves penes, m'he consolat sempre amb una hora de lectura", MONTAIGNE

• "Que els altes estiguin orgullosos del que han escrit, jo ho estic del que he llegit", JOSE LUÍS BORGES

• "Llibres, camins i dies donen a l'home sapiència", PROVERBI ÀRAB

• " Només hi ha un món on hi ha llenguatge", MARTIN HEIDEGGER

• "Llegir és viure dos cops", ANTONIO GAMONEDA

* "El verb llegir, com el verb estimar, no suporta l'imperatiu", DANIEL PENNAC

* "Els límits del meu llenguatge són els límits de la meva ment", LUDWING WITTGENSTEIN

1 comentari:

Anònim ha dit...

em relaxa aquesta foto... Marian