divendres, 18 de setembre del 2009

UEBS

Estic connectada a tot allò que puc i m'interessa i això fa que estigui voltada de webs, blogs, facebooks i pàgines que cada dia m'arriben al correu, m'actualitzen la informació i així no em perdo res.

I a més a més també em serveixen per saber que fan els meus amics, i ells saben el que faig jo....

Però al mateix temps a vegades em saturo de tanta informació i no se què és més important.
Visito pàgines de cultura, d'art, de cuina, de comerç just, de llibres, d'ecologia, de música folk i de música de teatre. Buf!!!!! El dia que em poso a mirar que hi ha pel món virtual no acabo mai.

Quins webs mireu? potser també em poden interessar.....

1 comentari:

Eva ha dit...

Jo la veritat, vaig mirant segons el que m'interessa... però ben cert és que tampoc acabo mai...
Salut!!!