dissabte, 22 de desembre del 2007

avui sóc millonaria?

Avui sorteig de la grossa de Nadal.
Aquest any tinc algun número, de fet qui els té és el cabàs. Hem comprat números perquè confiem amb la sort de la nostra empresa que vagi endavant sense ajuda de ningú!!!! jijiji!!!

però sóc millonaria jo? tinc diners, cotxes i xalets a la costa?

tinc un noi que m'estima, tinc una família amb qui tinc ganes d'estar (ara per Nadal i sempre), tinc uns amics que són un sol (els de més enllà i els que estan més aprop) perquè hi són quan els necessites (i ho han demostrat!), perquè visc allà on vull i amb qui vull, perquè el somni es fa realitat cada dia que ens aixequem.... i cada dia quan anem a dormir sabem que és possible, tinc motius per seguir endavant: en Marçal, l'Hug, els meus pares, els meus germans, la sòcia, l'empresa, els amics, els passaltpaseros, la petita Maria (per ella val la pena deixar-li un món bonic per viure ara que ha arribat) i molta gent més i moltes coses més que fan que tot plegat valgui la pena!

Creieu que no sóc prou rica??????