divendres, 14 de desembre del 2007

recollir-reciclar-guardar

Mica en mica estic acabant de treure tots els trastos, papers i paperots que han omplert la meva habitació durant 30 anys a casa els meus pares, i que ara han de passar a viure amb mi i amb en Marçal a casa nostra.

És el moment ideal per a fer neteja, balanç de la pila de "merda" que vas acumulant amb el temps, i que allò que et feia gràcia fa uns anys ara va directe a la paperera.
Però m'encanta fer aquests reciclatges de material útil-inútil. Jo sóc la senyora dels papers, i ho guardo tot, però els anys, la "saviesa" o la consciència que l'espai és car, em fa ser més realista i "fotre a mar" tot allò que no és realment important.
Perquè durant anys, i sobretot els anys de la universitat ho guardava tot!!!!! Qualsevol article, qualsevol fotografia que tingues una mínima relació amb l'art i la cultura anava a parar al calaix de l'habitació.
A més a més guardo els treballs, exàmens, apunts, de la universitat i de més enllà!!!*
I ara saben que la meitat de les coses que vaig guardar no les miraré mai més, cal fer un replantejament estricte amb tot aquesta paperassa i tirar a reciclar!!!!!

*fa gràcia que els meus apunts d'EGB de català, ara els fa servir la meva mare per donar classes amb els Amics de l'Àfrica. I em fa pensar que haver-ho guardat tot aquest temps tampoc ha estat una mala idea.

1 comentari:

Marian ha dit...

correcte!
jo ho guardo tot! els llibres de lectura i sobretot sobretot els d'art, història i idiomes. Vui en un futur mirar-los amb els meus fills i així aprendre tots junts.
Entre tú i jo... encara me'ls miro d'any en any.
Els hi he fet un espai al traster.

Jo recordo que em mirava el que va poder "rescatar" la meva mare. És de la època de Franco!!!